På Nordbyen legesenter jobber vi hver dag med å levere en god tjeneste til pasientene. Noen ganger kan det imidlertid hende at vi ikke gjør det godt nok og at du får en dårlig opplevelse hos oss. Årsaken kan være tidspress, uforutsette hendelser eller misforståelser.

Dersom du ser at det er områder vi kan forbedre oss på, er det fint om du gir tilbakemelding. (NB: Dette gjelder i hovedsak forhold som har med driften av legesenteret å gjøre; ventetid, informasjon, rutiner, betalingsordning osv.)

Vi ønsker primært tilbakemelding til den enkelte lege ved kommentarer til direkte pasientbehandling. På den måten kan eventuelle misforståelser avklares og du kan få den beste behandling.

Gi oss gjerne tilbakemelding på vår e-post: postmottak@nordbyen.nhn.no. Alle tilbakemeldinger som kommer inn,blir rutinemessig gjennomgått og du får e-post tilbake hvor det informeres om hva slags tiltak vi eventuelt iverksettes.

Takk for din tilbakemelding!